Castro dancing    17 October 2006

5773
Views
Embed:

Comments (22)
Join Aniboom or LogIn to post a comment
handbog
handbog
1487 days ago
Good. Very cute.

sugarno1
sugarno1
1502 days ago
PLEASE DONT READ THIS!!!!U WILL GET KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE OF UR LIFE. 2MORROW WILL BE THE BEST DAY OF UR LIFE.HOWEVER IF U DONT POST THIS COMMENT TO ATLEAST 3 VIDEOS U WILL DIE IN 2 DAYS.NOW UV STARTED READIN THIS SO DONT STOP NOW!THIS IS SOOO SCARY.SEND THIS TO ATLEAST 5 VIDEOS IN 143 MINUTES WHEN UR DONE PRESS F6 AND UR CRUSSHES NAMEWILL APPEAR ON THE SCREEN IN BIG LETTERS THIS IS SOO SCARY CUZ IT ACTUALLY WORKS!!!!

J-crazy
J-crazy
1587 days ago
hes so adorable! especially his happy face

PrincessKagoma09
PrincessKagoma09
1631 days ago
sooooo cute

Caminationstudios
Caminationstudios
1819 days ago
Moon Walk

acastro01
acastro01
1827 days ago
hmmm..Makes ME wanna "ooooOOOOOOooo",,while doing the moon walk lol..5/5

Physoic
Physoic
1865 days ago
To short 4/5

Rezabel
Rezabel
1874 days ago
cute!

voodooks
voodooks
1878 days ago
LOL Nice :)

tiborpro
tiborpro
1878 days ago
funny 5/5



Castro the little robot dancing on Michael Jackson music!!!
More